Cheapass Zonnebril / Cripsy Bacon

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een zonnebril laten zien van Cheapass Sunglasses. Het was geen gemakkelijk zoektocht naar een leuke zonnebril die er toch modern en klassevol uitziet, want voor mij is het belangrijk dat een zonnebril bij iedere outfit past maar op de webshop van Cheapass kan ik jullie vertellen dat het assortiment enorm uitgebreid is, dat ik zelf moeite had voor een keuze te maken tussen al die mooie zonnebrillen. Nieuwsgierig naar mijn nieuwe zonnebril? Kijk dan snel verder!  

"Info Cheapass Assortiment:
Cheapass zonnebrillen heeft een breed assortiment zonnebrillen. Uiteraard zijn de pilotenbrillen, clubmaster zonnebrillen en wayfarer zonnebrillen aanwezig. Omdat ze een groot gedeelte van de collectie zelf ontwerpen is het ook mogelijk voor een unieke Cheapass zonnebrillen te vinden die bij geen andere webshop te koop zijn. Door goede contacten met leveranciers is China lukt het elke keer weer de zonnebrillen aan te bieden voor een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding ( en als je gebruik maakt van de stapelkorting ben je helemaal goedkoop uit).


Ik heb een zonnebril uitgekozen uit de collectie zonnebrillen 2017 en ik ben er helemaal blij mee omdat de zonnebril ook een leuke naam heeft Cripsy Bacon. De zonnebril is mooi afgewerkt met een een subtiel luipaard motiefje en verder is de zonnebril afgewerkt met glanzende goudkleurige details, ik vind dit model heel erg mooi en ik ben er dan ook heel erg blij mee! 


Het was een mooie zonnige maar koude dag buiten en ik vond het weer ideaal voor de zonnebril uit te proberen en je ziet meteen het resultaat, ik vind dat deze zonnebril mij erg leuk staat en deze zonnebril biedt dan ook 100% UV bescherming! 



Zoals ik al eerder zei ben ik erg blij met deze zonnebril, het kwaliteit is super en de zonnebril voelt zeker niet goedkoop aan. Deze zomer ga ik dan ook met veel liefde deze zonnebril dragen bij iedere zomer outfit, dat het maar snel zomer wordt! 

Nieuwsgierig naar de vele andere zonnebril modellen die Cheapass aanbied? Neem dan vooral eens kijkje op de webshop, want voor 17.00 uur besteld word je bestelling vandaag nog verzonden wat een top service! 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening! 




10 opmerkingen

  1. Hij staat je goed, mooie foto's weer :D Geniet van je break!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh...superlief, dankjewel!
      Doe ik, maar ik keer terug ;)

      Verwijderen
  2. Mooie zonnebril, hij staat je heel goed! Prachtige foto's ook X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhhh...leuk voor te lezen dat je de foto's prachtig vind :)

      Verwijderen
  3. Een goede zonnebril vinden dat ook nog mooi is en bij je past is zeker niet makkelijk. Geniet ervan en je hebt mooie foto's gemaakt idd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️