De Limited Edition “Victorian Poetry” by CATRICE / HIGHLIGHTING PEBBLES

Hallo beauty's, Catrice heeft een prachtige limited Edition collectie uitgebracht namelijk Victorian Poetry een prachtige feestelijke collectie. Vandaag ga ik aan jullie de highlighting pebbles laten zien, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

Simpele rijkdom. Prachtige decoraties en gedetailleerd stucwerk zijn karakteristiek voor het extravagante Victoriaanse tijdperk. De limited Edition "Victorian Poetry" by Catrice wekt het verlangen naar de glamour van deze vervlogen dagen van december 2016 tot januariregen 2017. Veel modeontwerpers verwerken de luxe elegantie van deze tijd in hun collecties met laag uitgesneden jurken en franje gecombineerd met morderne, enigszins transparante stoffen. Deze collecties vormden de inspiratie voor de limited Edition, die gedomineerd wordt door zacht abrikoos, warm nude, grijstinten, lila en besachtige kleuren. Plain Magnificence by Catrice.

De highlighting pebbles zitten mooi verpakt in een rond compact doosje die is afgewerkt met glanzend goudkleurige details, ik vind de verpakking er elegant en feestelijk uitzien!


Op de achterkant van deze verpakking staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk heeft deze highlighting pebbles een naam gekregen en dat is C01 Queen Victoria Is Amused. 


Catrice omschrijft: Regen van licht. Fijne glanssteentjes in verschillende formaten en kleuren die je teint voorzien van een zacht focuseffect terwijl de lichtreflecterende pigmenten zorgen voor een schitterende gloed. 


Als je het doosje opendraait ziet je meteen de glanssteentjes in verschillende formaten, ik vind dit er zo leuk uitzien! Ik vind vooral de abrikoos kleurige glanssteentjes er mooi uitzien, je kunt beide kleuren apart gebruiken of gewoon zoals ik te samen voor een mooie bijzondere glans te creëren op je jukbeenderen. 


Het pigment ziet er dan ook meteen heel erg goed uit, de glans komt niet zo goed over op deze foto maar in het echt is er een mooie glans aanwezig. Wat een prachtige highlighter is dit, ik ben verliefd! 


De highlighting pebbles brengen fijn aan en ze laten meteen een prachtige abrikoos / goudkleurige glans achter op mijn jukbeenderen, ik vind het effect heel erg mooi op mijn huid! Deze highlighter blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten, wat ik erg leuk vind! Ben je nog op zoektocht naar de perfecte highlighter voor tijdens de feestdagen? Ik kan jullie deze highlighting pebbles aanraden want het is prachtige highlighter en perfect voor tijdens de feestdagen, ik ben alvast fan! 

Deze limited Edition Victorian Poetry van Catrice is nu nog steeds verkrijgbaar bij het Kruidvat, wees er snel bij want op=op! De prijs voor deze highlighting pebbles is €4,59. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag,



12 opmerkingen

  1. Heel mooi product! Lijkt me inderdaad prachtig voor de feestdagen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze highlighting pebbles zien er heel mooi uit. Leuk voor de feestdagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en leuke limited edition lijn dit keer :-) Fijn dat je weer lekker kunt bloggen trouwens, hoop dat het allemaal iets beter met je gaat! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met mij gaat het erg goed, ben alweer helemaal mezelf :)

      Verwijderen
  4. Dol op highligter, wat fijn dat hij hele dag blijft zitten. Het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd fijn hé als er een make-up product een hele dag blijft zitten :)

      Verwijderen
  5. Wauw wat een mooie product! Ik heb hiermee in mijn hangen gestaan en uiteindelijk niet gekocht, nu heb ik wel een klein beetje spijt x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️